Goede berichten - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ruud&Liesbeth Pool&Eeftink - WaarBenJij.nu Goede berichten - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ruud&Liesbeth Pool&Eeftink - WaarBenJij.nu

Goede berichten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ruud&Liesbeth

09 Maart 2012 | Indonesië, Bali

Na de slechte dag van gisteren is het vandaag een heel stuk beter. Dokter is geweest en L heeft alweer een stukje kunnen ''lopen''. Haar mobiliteit maakt dat we de aanvraag voor vervoer naar NL in werking hebben gezet.

I.v.m. het tijdverschil en de beschikbare vluchten zal dit nog even op zich laten wachten. We hopen echter dat we morgen 10-3 kunnen vertrekken.

Gr Ruud

• 10 Maart 2012 - 11:22

Ankie En Erlin:

Hey hallo,
    Dit is wel even schrikken, we hopen dat het jullie lukt om snel deze kant op te komen en dat het met Liesbeth goed gaat. Veel sterkte
    liefs ons

• 10 Maart 2012 - 21:46

Ingrid:

hoop dat jullie snel deze kant op komen en dat Liesje thuis kan herstellen!!
    Heel jammer en sneu dat het zo is gegaan! Heel veel sterkte en beterschap van ons! dikke kus voor jullie

• 11 Maart 2012 - 13:44

Peter En Marielouise:

Jezus ja we hebben een dag of 10 zonder mail gedaan, ik hoop dat jullie intussen in nederland zijn, wat een teleurstellend eind van zo,n prachtige reis.
    Wij zijn nu sinds vandaag 11 maart weer in Bangkok, en reizen dinsdag 13 maart weer naar huis.
    Ik hoor en lees het verder wel, heel veel sterkte van ons, Peter en Marielouise.

Ruud&Liesbeth

De voorpret is alweer volop aanwezig. Door middel van internet, foto's bekijken en de verhalen etc: ook van (on)bekenden hebben we weer ervaringen gedeeld waar wij onze voordeel mee doen. Nu gaan we met een huur auto Zuid-Afrika ontdekken. Het staat ons veelal vrij om te plannen op het moment zelf...toch hebben we ook een aantal overnachtingen vastgelegd van huis uit. Wij vinden het leuk om ervaringen te delen en wie weet jullie enthousiast te maken voor dit land.Dus laat eens van je horen, zien in een mailtje wat jullie ervan vinden. Zie ook onze andere reizen. Wij zullen niet altijd bereikbaar zijn, en het zuid Afrikaanse telefoonnummer geven we aan een Jeroen.

Actief sinds 05 Nov. 2008