Mrt 2013Kapas eiland Maleisië, rust, eenvoud etc. - Reisverslag uit Marang, Maleisië van Ruud&Liesbeth Pool&Eeftink - WaarBenJij.nu Mrt 2013Kapas eiland Maleisië, rust, eenvoud etc. - Reisverslag uit Marang, Maleisië van Ruud&Liesbeth Pool&Eeftink - WaarBenJij.nu

Mrt 2013Kapas eiland Maleisië, rust, eenvoud etc.

Door: Ruud en Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Ruud&Liesbeth

06 Maart 2013 | Maleisië, Marang

Het is wel een hele trip hoor, Pffff van huis uit ( 3 maart) om 14.25 met de trein vanuit Hengelo naar Schiphol met een overnachting in Park-in by Radisson hotel en door naar Kuala Lumpur in twaalf uur vliegen. Je wordt volgestouwd met eten en drinken en af en toe een hazenslaapje. We kwamen in KL plaatselijke tijd om 6.55 aan ( 7 uur later dan Nl) en gingen met de volgende vlucht 8.15 uur door naar Terrengganu ook nog een uurtje vliegen. Van daar uit met een taxi 50 rm is ongeveer 15 euro een uur naar Marang yeti, vertrekpunt van de speedboot naar Kapas eiland. Ruud net wat opgeknapt van een nare griep, heeft me aangestoken en voel me knap rot van mijn verkoudheid etc... Maar nu tijd om te ontspannen, bij te slapen etc. Het is geweldig hier, ook al is de zee wat onstuimig en ruw, Sylvia en Peter zijn vriendelijk en doen wat ze kunnen om het je naar de zin te maken.
Vanmorgen stuk van het eiland bekeken, goede oefening voor mijn knie en uithoudingsvermogen. Het is echt prachtig hier en gaan nu eerst voor het herstel en een goed boek...hihi.. Ze hebben hier een fantastische bibliotheek en ga nu eindelijk eens 50 tinten grijs lezen.

• 06 Maart 2013 - 09:02

Hetty:

Lekker zonnetje op jullie bolletje. Zo kun je de griep, verkoudheid heel goed verjagen.
    Gisteren was het zonnig, met bijna twintig graden. Het is dus LENTE in Twente. Vandaag wordt het 16 graden. Jammer, dat jullie daar niet van kan genieten. Haha!
    Voor Frans is het al te warm. Ikzelf vindt het fijn op ons balkonnetje.
    Yvo, de zoon van Frans komt vandaag vanuit Chiang Mai naar Nederland. Hij is daar bijna een jaar geweest.
    Morgen middag komt hij bij ons. Dan hebben we heel wat bij te praten.
    Genieten, rusten, slapen, lezen, eten, wandelen, enz. Dat wensen we jullie en tot schrijfs.
    Liefs van Frans en Hetty.

• 06 Maart 2013 - 18:50

Janine :

Hey vakantiegangers, hoop dat jullie de lange reis en de griep te boven zijn en dat jullie volop aan het genieten zijn op Pulau Kapas. Toevallig lees ik net een Margriet waar een heel stuk over Sivlia en Peter en hun zoon Storm staat geschreven met de titel 'We verlangden naar een leven op blote voeten'. Hoe treffend omschreven. Prachtige ligging en wat een uitzicht! Het programma 'Ik vertrek'' waarin ze destijds ook te zien waren had ik al eens gezien. Geniet van jullie vakantie, van het mooie weer, het prachtige steeds weer veranderende uitzicht, het snorkelen en van elkaar en tot ziens op Bali. Lieve groetjes van Rene en Janine

• 06 Maart 2013 - 18:53

De Zondertjes:

Hey Ruud en Liesbeth,fijn dat jullie goed zijn overgekomen.
    Ja het is hier ook heerlijk,lekker al even vanmiddag in het zonnetje gezeten!!
    Gaan jullie maar lekker chillen en genieten,dan is die verkoudheid vast zo weg.
    Veel plezier samen,en vooral veel genieten!!!
    Tot later.
    Groetjes Rene Sinette Steven en Lynn

• 07 Maart 2013 - 12:16

Hanneke:

Heerlijk voor jullie om daar te zijn!
    Eerst maar lekker herstellen van alle griep
    Toestanden maar daarna lekker genieten van
    Alles wat jullie gaan beleven!

Liefs, Frans en Hanneke

• 07 Maart 2013 - 22:05

Ankie:

Ha lekker genieten van het mooie wee al daar. Hier ligt de kou de sneeuw en de regen al weer op de loer. Echt Hollands woor dus. Heel veel leesplezier met vijftig tinten grijs daarna moet je ook deel 2 en 3 lezen (volgens de deskundigen).
    Geniet geniet geniet Erlin en Ankie

Ruud&Liesbeth

De voorpret is alweer volop aanwezig. Door middel van internet, foto's bekijken en de verhalen etc: ook van (on)bekenden hebben we weer ervaringen gedeeld waar wij onze voordeel mee doen. Nu gaan we met een huur auto Zuid-Afrika ontdekken. Het staat ons veelal vrij om te plannen op het moment zelf...toch hebben we ook een aantal overnachtingen vastgelegd van huis uit. Wij vinden het leuk om ervaringen te delen en wie weet jullie enthousiast te maken voor dit land.Dus laat eens van je horen, zien in een mailtje wat jullie ervan vinden. Zie ook onze andere reizen. Wij zullen niet altijd bereikbaar zijn, en het zuid Afrikaanse telefoonnummer geven we aan een Jeroen.

Actief sinds 05 Nov. 2008