Ongeluk - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ruud&Liesbeth Pool&Eeftink - WaarBenJij.nu Ongeluk - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Ruud&Liesbeth Pool&Eeftink - WaarBenJij.nu

Ongeluk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ruud&Liesbeth

05 Maart 2012 | Indonesië, Bali

Beste volgers, helaas zijn wij genoodzaakt om zo spoedig mogelijk naar Nderland terug te keren, dit i.v.m. met een val van Liesbeth die haar knie heeft gebroken en nu in het ziekenhuis ligt. we hopen dat jullie toch een aardige indruk hebben gekregen van onze reis tot dusver.

Ruud

• 05 Maart 2012 - 13:40

Jeroen:

Aah, wat een k*t nieuws!
    Wat is er precies gebeurd dan?
    Heel veel sterkte voor lies natuurlijk, en ik hoor het wel!

• 05 Maart 2012 - 13:45

Fabian En Christel:

Jeetje, jeetje, jeetje! Wat een dikke sh..,zeg! Super balen.

Waar zijn jullie nu en hoe wordt je geholpen? Goede verzorging?

Hopen snel van jullie te horen.

Toi,toi, toi, groeten, beterschap en sterkte.

Christel en Fabian

• 05 Maart 2012 - 15:07

Moeder, Frans En Het:

Wat verschikkelijk nieuws.
    Graag meer informatie per mail als die bekend is.
    Moeder is op de hoogte. We wilden bellen, maar we weten niet in welk land jullie nu zijn. Maar per mail is ook wel makkelijk. We houden moeder op de hoogte.
    Veel sterkte en misschien snel tot ziens.
    Liefs van ons.

• 05 Maart 2012 - 15:21

Wim Gelderblom:

Beste ruud en Liesbeth, da's flink balen, wens jullie veel sterkte en een goede terugreis.

• 05 Maart 2012 - 16:05

Rene En Sinette:

Wat erg voor jullie en vooral voor liesbeth. Laat even weten wanneer jullie thuis komen en of je hierbij hulp moet hebben.
    Heel veel beterschap en sterkte samen.

• 05 Maart 2012 - 18:00

Judith & Rommy:

Hou je taai. Als wij iets voor jullie kunnen doen laat het even weten.
    Liefs Judith

• 05 Maart 2012 - 19:09

Frans En Hanneke:

Ik lees net jullie rot bericht!
    Wat een tegenvaller en ongelooflijk pech om jullie reis op deze manier te moeten afbreken! Hoe en wat nu, wordt Liesbeth daar geopereerd?
    Hou ons alsjeblieft op de hoogte en kunnen we iets voor jullie betekenen laat het weten!
    Heel veel sterkte en liefs van ons.
    Frans en Hanneke

• 07 Maart 2012 - 09:33

Gait En Juut:

Dat is wel effe schrikken. Wat een k***** situatie.
    Allebei een dikke knuffel en sterkte gewenst.

• 07 Maart 2012 - 20:46

Christel:

Kunnen jullie ons laten weten hoe het gaat met Liesbeth? Al geopereerd e.d? Even een kleine update?

Ruud&Liesbeth

De voorpret is alweer volop aanwezig. Door middel van internet, foto's bekijken en de verhalen etc: ook van (on)bekenden hebben we weer ervaringen gedeeld waar wij onze voordeel mee doen. Nu gaan we met een huur auto Zuid-Afrika ontdekken. Het staat ons veelal vrij om te plannen op het moment zelf...toch hebben we ook een aantal overnachtingen vastgelegd van huis uit. Wij vinden het leuk om ervaringen te delen en wie weet jullie enthousiast te maken voor dit land.Dus laat eens van je horen, zien in een mailtje wat jullie ervan vinden. Zie ook onze andere reizen. Wij zullen niet altijd bereikbaar zijn, en het zuid Afrikaanse telefoonnummer geven we aan een Jeroen.

Actief sinds 05 Nov. 2008